Изберете вашата държава и език
 

Въпроси и отговори

1. Как да поръчам?

 Можете да поръчате по два начина – директно от сайта, или на телефони 0892257459, 0886122276, 032/ 682137.

2. Мога ли да променя вече направена поръчка?

Може, стига да не сме я изпратили вече. Колкото по-бързо се обадите, толкова по-голяма е вероятността да можем да поправим/добавим каквото е необходимо. За целта трябва да се обадите на телефони 0892257459, 0886122276, 032/ 682137.

3. Кога да очаквам своята пратка?

Обикновено пратките се доставят до два работни дни. Ако поръчката е изпратена до голям град, или до офис на куриерска фирма, пристига на следващия работен ден.

ВАЖНО! Поръчки направени след 14 часа в съответния ден се изпращат на следващия.

4. Изпращате ли пратки до офис на куриерската фирма?

Да, изпращаме .Работим с Еконт.

5. Мога ли да върна/заменя закупен артикул?

Да, можете. При следните условия:

1) Замяна – замяна на закупен от онлайн магазина артикул можете да направите в удобен за вас магазин от нашата верига, или да се обадите на телефони 0892257459, 0886122276, 032/ 682137, за да направите замяна за друг размер/модел от онлайн магазина. Във втория случай процедурата е следната – първо уточняваме какво искате да замените, и какво сте си избрали за замяна. Ние ви даваме точен адрес, на който да върнете закупения от вас модел и запазваме този, с който желаете да замените, за да не се изчерпа междувременно. Когато получим върнатия артикул, веднага изпращаме този за замяна. Ако замяната се прави поради дефект на дрехата, транспортните разходи по връщането и изпращането се поемат от нас. Във всички други случаи, тези разходи се поемат от клиента. Замяна може да се осъществи до 14 календарни дни след получаване на поръчката.

ВАЖНО! Както можете да прочетете в раздел „Плащане и доставка", при поръчка до 30 лв, цената за доставка е 3.90 лв до офис на Еконт и 4,90 лв до адрес на клиента, при поръчка над 30 лв – 1.95 лв до офис на Еконт и 3,40 лв до адрес на клиента, а над 80 лв доставката е безплатна. Имайте предвид обаче, че при връщане на поръчка, стойността на транспортните разходи ще бъде различна. Това е така, защото при изпращане ние поемаме част от разходите за доставка, но при връщане тези разходи ще са калкулирани спрямо тарифите на куриерската фирма.

2) Връщане на сума – имате право да върнете поръчка/артикул и да поискате възстановяване на сума в рамките на 14 календарни дни след получаване на поръчката. Транспортни разходи НЕ СЕ възстановяват. Ако желаете да върнете закупени от вас артикули, позвънете ни на телефони 0892257459, 0886122276, 032/ 682137, и наш консултант ще ви съдейства и обясни точно какво следва да направите.

ВАЖНО! Суми се възстановяват САМО по банков път. В този смисъл няма как в магазините да ви възстановят сума на ръка за закупена от онлайн магазина стока.

6. Налични ли са моделите от онлайн-магазина във физическите магазини, и обратно?

По принцип нито един от нашите магазини не повтаря изцяло зареждането на останалите. Някои модели се предлагат само онлайн, или само в определен/и магазин/и. Ако искате да разберете дали даден модел от колекцията, налична онлайн, е наличен и в конкретен магазин, е необходимо да се обадите в съответния магазин, защото наличностите навсякъде се менят много бързо и единствено колегите на място могат да ви дадат актуална и точна информация. Контактите на магазините можете да намерите в секция „За нас" на www.shop.gang-incredibleindia.com.

7. Как да разбера на кой размер отговарям?

Към всеки артикул в онлайн магазин ГАНГ има приложена таблица с размери. Бутончето, което ще ви я отвори се намира точно вдясно от цената. Ако не сте сигурна в мерките си е добре да се премерите внимателно със сантиметър. Ако имате нужда от допълнителни указания, наш консултант ще се радва да ви съдейства на телефони 0892257459, 0886122276, 032/ 682137.

8. Какво е размер F?

Размер F означава „свободен размер" – т.е. конкретната дреха пасва на няколко размера фигури. Този размер няма точни мерки, защото при всеки модел те са различни. Стараем се винаги да уточняваме в описанието на модела точно за какъв диапазон размери е подходящ.

9. Как да разбера какви са наличните размери от даден модел?

Когато разглеждате дадена категория в онлайн магазина, и придвижите мишката върху кой да е от моделите, можете да видите целия набор размери, които изобщо са били въведени от съответния артикул. За да видите обаче от кои точно е останала наличност е необходимо да кликнете върху модела, и след като влезете в неговата страница, да кликнете на бутона „избери размер".

10. А ако моят размер не е наличен?

Ако вашият размер не е наличен, обадете се на телефони 0892257459, 0886122276, 032/ 682137 или изпратете запитване на лично съобщение във Facebook, или на имейл адрес onlineshop@gang-incredibleindia.com.

11. Защо от даден модел има само няколко размера?

Дрехите от Индия са същински находки. Самият им подбор е като да търсиш съкровище – никога не знаеш точно на какво ще попаднеш, дали ще има бройки и размери – знаеш само, че ще е много, много красиво и уникално. В този смисъл, за съжаление много от моделите ни не пристигат в пълен набор от размери, и често са в лимитирани серии, но точно това ги прави толкова различни, това прави различни и вас. Уверяваме ви, че полагаме максимум усилия да намерим нещо подходящо за всеки, затова разглеждайте магазина ни често и внимателно!

12. Какво означава S+, M+ и т.н?

Плюсовете, добавени към размерите са за по-голяма точност. Точните им мерки ще намерите в таблицата с размери, приложена към всеки модел.